instagram mix

20:15 pabianoff 1 Comments

Nie wiem czy tylko ja, poprzez przejście z jednej pory roku na drugą, nie mam żadnych inspiracji.
Jestem zmęczona trendami zeszłego sezonu i ku mojemu zaskoczeniu nowy nie wniesie diametralnych zmian. Jednakże nie ma co narzekać, trzeba niestety zacząć wyciągać z szaf cieplejsze rzeczy. Z jednej strony fascynujące, z drugiej zdałam sobie sprawę, że nie mam kilku bardzo istotnych rzeczy. Nie wiem jak to możliwe - ja, miłośniczka obuwia, nie mam butów na jesień !? W sensie wygodnych, klasycznych, ponadczasowch półbutów, botków etc w których można spędzić cały dzień stojąc na nogach :)

W najbliższym czasię w związku z zaistniałą sytuacją muszę wybrać się na mały shopping :)

Póki co umieszczam instagramowy mix z ostatniego miesiąca
Miłego oglądania i do następnego posta :))






 W zeszłym tygodniu miałyśmy przyjemność bawić się na weselu brata, było tak świetnie, że chciałybyśmy umieć cofnąć czas i przeżyć to jeszcze raz :))













Nie wiem czy tylko ja, poprzez przejście z jednej pory roku na drugą, nie mam żadnych inspiracji. ...

1 komentarz:

Dzięki wielkie za komentarz ! :)