15_02 | ENZO |

19:00 pabianoff 0 Comments


Hej Kochani! Ostatnio dostawałyśmy od Was pytania na temat tego w czyje ręce  powierzamy swoje włosy :) 
W związku z tym przygotowałyśmy dla Was fotorelację z wizyty u fryzjera!


Salon mieści się na ulicy Kopernika, w samym centrum, tuż przy Rynku w Rzeszowie :) 
Z dotarciem na miejsce nie powinniście mieć problemu - studio znajduje się na I piętrze.
W środku panuje przemiła atmosfera idealna do zrelaksowania się po ciężkim dniu, lub po prostu spędzenia przyjemnie i pożytecznie (dla naszych włosów :)) czasu.


Ja dzisiaj skorzystałam z usługi koloryzacji ze strzyżeniem, gdzie profesjonalistka Emilia odmieniła moje włosy na lepsze i tchnęła w nie na nowo życie :)


W oczekiwaniu na efekty mogłam delektować się kawą, którą jak wiecie mogę pić hektolitrami :)


 Karolina wcieliła się dzisiaj w rolę fotografa uwieczniając całą fotorelację :)



Po kilkuetapowej koloryzacji przyszedł czas na ścięcie włosów. Za poradą fryzjerki zdecydowałam się na ich pocieniowanie, gdyż dzięki temu moja fryzura będzie się zdecydowanie lepiej układać, ze względu na to, iż moje włosy naturalnie się kręcą :) Poza tym końcówki prosiły się o podcięcie. Teraz czuję, że całość jest o wiele lżejsza, zdrowsza i lśniąca !





Warto dodać iż fryzjerka wysłuchała wszystkich sugestii dotyczących moich oczekiwań i jak najbardziej zostały one spełnione! Nie musicie się martwić, że Wasze włosy zostaną źle potraktowane, lub skrócone za dużo niż oczekiwałybyście - w końcu liczy się każdy millimetr! :):) także BEZ OBAW, a jeśli macie jakieś pytania chętnie na nie odpowie i służy cenną radą!


Ostatnim etapem była stylizacja włosów :) Zostały one zakręcone za pomocą prostownicy.


Całość prezentowała się właśnie tak !
Przeglądając włosy od tyłu w lustrze, zadowolona z efektu, nie mogłam uwierzyć, że to moje włosy! :)


Po wizycie u fryzjera każdy powinien być zadowolony z usługi, z radością przeglądać się w ulicznych szybach i myśleć: teraz moja fryzura wygląda niesamowicie! - dlatego jeśli chcecie oddać swoje włosy w naprawdę dobre ręce - gorrąco polecam i  zapraszam do skorzystania z pełnych profesjonalizmu usług salonu ENZO mieszczącego się na ulicy Kopernika 5 w Rzeszowie!


po więcej informacji zapraszam na stronę i fb salonu:
www.studioenzo.pl
Na stronie znajdziecie ofertę promocyjną !
Po wypełnieniu ankiety otrzymacie na maila zniżkowy voucher, który wykorzystacie w salonie.
Ja tak zrobiłam, dlatego i Wam polecam skorzystać z tej świetnej okazji !


Pozdrawiamy i do następnego posta !
xoxo

Hej Kochani! Ostatnio dostawałyśmy od Was pytania na temat tego w czyje ręce  powierzamy sw...

0 komentarze:

Dzięki wielkie za komentarz ! :)